martes, julio 21, 2026
spot_img

11 pòdiums per al Triatló Ontinyent en l’Aquatló Escolar de la ciutat

- Advertisment -spot_img
- Advertisment -
- Advertisment -
Tiempo de lectura: 2 minutos
0
(0)

El Poliesportiu Municipal va acollir la 14a edició d’esta prova puntuable per als Jocs Esportius de la Comunitat Valenciana

El dissabte 6 de juny, el Poliesportiu Municipal d’Ontinyent va acollir la 14a edició de l’Aquatló Ciutat d’Ontinyent. Es tractava d’una prova puntuable per a la fase provincial valenciana dels jocs esportius organitzats per la Federació de Triatló de la Comunitat Valenciana. Des de les 09:00h, i durant tot el matí, les diferents categories van anar succeint-se en una jornada on la piscina d’estiu i la pista d’atletisme es van convertir en el centre de l’esport combinat en edat escolar. La cita va reunir una espectacular participació de 45 xiquetes i xiquets del club amfitrió.

Èxit rotund en les categories Juvenil i Cadet

La primera de les categories en competir va ser la Juvenil, amb una exigent prova de 400 metres de natació i 2.000 metres de carrera a peu. El club ontinyentí va estar representat per 7 esportistes d’esta edat, on va destacar un pòdium femení completament local format per:

  • Laia Minguet (1a)
  • Ainhoa Montesinos (2a)
  • Celia de Llago (3a)

A més, en el quadre masculí, es va aconseguir la segona posició en xics per a Jaume Gironés. Per la seua banda, en la categoria Cadet, un total de 10 esportistes de l’escola del Triatló Ontinyent van haver de completar amb nota les mateixes distàncies que els juvenils.

Pluja de medalles en Infantils i Alevins

En la categoria Infantil van participar 8 esportistes del club local. Després de recórrer 250 metres de natació i 1.300 metres de carrera a peu, els resultats van ser immillorables. Carles Gironés va ser primer, Adriana Micó va aconseguir també la primera posició i Martina Pla va tancar el pòdium com a tercera.

Els Alevins (amb 12 esportistes d’Ontinyent en l’eixida) van haver de superar 150 metres de natació i 700 metres de carrera a peu. La prova es va resoldre amb un gran doblet local: la primera posició per a Mia Penadés i la segona posició per a Abril Estévez.

Gran futur en Benjamins i Multiesport

Les i els esportistes nascuts entre 2017 i 2018 (6 del club ontinyentí) van formar part de la categoria Benjamí, afrontant una distància de 100 metres de natació i 400 metres de carrera a peu. En esta línia, Paula Gandia va creuar la meta en primera posició i Alana Penadés va ser segona.

Finalment, en la categoria Multiesport van participar dos esportistes més de l’escola del Triatló Ontinyent, sumant un gran granet d’arena en un matí on la capital de la Vall d’Albaida es va convertir, per dret propi, en la capital de l’esport escolar valencià.

¿De cuánta utilidad te ha parecido este contenido?

¡Haz clic en una copa para puntuar!

Promedio de puntuación 0 / 5. Recuento de votos: 0

Hasta ahora, ¡no hay votos!. Sé el primero en puntuar este contenido.

DEJA UNA RESPUESTA

Por favor ingrese su comentario!
Por favor ingrese su nombre aquí

- Advertisment -
- Advertisment -
- Advertisment -
- Advertisment -

Recomanem

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Fotogalerías

Podcast en IVOOX

Últimas noticias

Vídeos

Instalar
Ir a la barra de herramientas