domingo, octubre 11, 2026
spot_img

Aspromivise i Enguera, protagonistes en la inauguració del campionat estatal de colpbol

- Advertisment -spot_img
- Advertisment -
Tiempo de lectura: 2 minutos
0
(0)

L’equip de La Costera inaugura el campionat junt  al C.O. Miguel Soler d’Enguera 

El passat cap de setmana es va disputar a Albalat dels Sorells el seté campionat estatal de colpbol. Equips de tota la geografia espanyola han  participat en aquesta nova edició consolidant un projecte al voltant d’un esport  amb una clara vessant educativa. 

Si el colpbol es defineix com un esport igualitari i inclusiu, Aspromivise no podia  faltar a un esdeveniment on la finalitat de l’esport és una de les idees que  sempre intenten portar a terme els usuaris i usuàries en qualsevol activitat  esportiva. L’equip de colpbol de Xàtiva va participar junt al d’Énguera en la  cerimònia inaugural i en el partit d’exhibició d’aquest campionat estatal, per  donar visibilitat a un fet important per al futur de la nostra societat, que tots i  totes, independentment de les capacitats de cadascú i cadascuna participen de  manera inclusiva. I el colpbol és un esport que facilita tota aquesta idea  d’esport just, igualitari i inclusiu. 

Des d’Aspromivise, David Marin, un dels entrenadors de l’equip, volia “agrair a  l’Associació esportiva Colpbol aquesta oportunitat. Fets com aquestos ens  demostren que anem en el bon camí. És important donar visibilitat a que totes  les persones podem fer esport i un mirall com el campionat d’Espanya és una  bona oportunitat per portar-ho a terme”. 

La idea d’esport educatiu que promulga el colpbol casa a la perfecció amb  Aspromivse ja que “aquesta és la forma d’entendre la pràctica esportiva que  volem, en el que es pren com a punt de referència a l’esportista, a qui el  practica i a les seves necessitats i intenta allunyar-se de plantejaments més  propis d’altres concepcions de l’esport com l’esport d’alt rendiment o l’esport  espectacle. El colpbol és un esport que treballa sempre per la igualtat de  gènere en el marc de l’àmbit de l’activitat Física i l’esport” afirmava el propi David després de la inauguració del campionat d’Espanya. 

Aspromivise continua mostrant el seu potencial educatiu, en aquest cas amb el colpbol com a ferramenta. Amb actes com aquestos en el que els més menuts i menudes s’empapen d’aquestos missatges, la societat tendirà a ser més justa i considerar a les persones per les sues capacitats. Un exemple de treball ben fet.

Persones com, Alberto, Alan, Juan Pablo, Juan Carlos, Jose Fernando, Sergio,  Paco, Jordi, Roman, Àngela, Vega,… han estat protagonistes en un en  campionat que es va consolidant i que li dona prestigi a les entitats participants  com Aspromivise.  

¿De cuánta utilidad te ha parecido este contenido?

¡Haz clic en una copa para puntuar!

Promedio de puntuación 0 / 5. Recuento de votos: 0

Hasta ahora, ¡no hay votos!. Sé el primero en puntuar este contenido.

Redacción
Redacciónhttps://nostresport.com/
Redacción de nostresport.com Desde el 01/02/2023 informando del deporte de la Comunitat Valenciana

DEJA UNA RESPUESTA

Por favor ingrese su comentario!
Por favor ingrese su nombre aquí

- Advertisment -
- Advertisment -

Recomanem

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Fotogalerías

Podcast en IVOOX

Últimas noticias

Vídeos

Instalar
Ir a la barra de herramientas