jueves, enero 22, 2026
spot_img

Dissabte que ve comença el III Trofeu Universitat de València de Pilota

Tiempo de lectura: < 1 minuto
0
(0)

Dissabte que ve, el nou trinquet Pelayo acollirà la primera partida del III Trofeu Universitat de València de Pilota. Una cita amb què la Universitat de València consolida un any més la seua aposta per aquest esport tradicional i autòcton.

Redacción | NOSTRESPORT.COM La imatge de la institució acadèmica ja és present en totes les competicions de pilota valenciana organitzades per Val Net, l’empresa que gestiona en exclusiva aquest esport en la competició professional, i a més diversos pilotaires són estudiants de la Universitat de València.

La primera semifinal, la de dissabte dia 5, enfrontarà Genovés II, Sarasol II i Héctor a Miguel, Grau i Raul II al trinquet Pelayo, a partir de les 17.30.

La segona semifinal se celebrarà una setmana després, dissabte dia 12 d’abril. El trio integrat per Núñez, Solaz i Tino s’enfrontarà a Víctor, Dani i Tino, a la mateixa hora que la primera semifinal, també a Pelayo.

La gran final tindrà lloc també a l’emblemàtic trinquet de Pelayo dijous dia 17. La partida se celebrarà després de la partida dels juvenils.

Entre els jugadors d’aquesta edició hi ha dos estudiants de la Universitat de València. Genovés II, que estudia Ciències Empresarials, i Héctor, que està matriculat en Magisteri, en l’especialitat d’Educació Física.

¿De cuánta utilidad te ha parecido este contenido?

¡Haz clic en una copa para puntuar!

Promedio de puntuación 0 / 5. Recuento de votos: 0

Hasta ahora, ¡no hay votos!. Sé el primero en puntuar este contenido.

Redacción
Redacciónhttps://nostresport.com/
Redacción de nostresport.com Desde el 01/02/2023 informando del deporte de la Comunitat Valenciana

DEJA UNA RESPUESTA

Por favor ingrese su comentario!
Por favor ingrese su nombre aquí

- Advertisment -
- Advertisment -
- Advertisment -

Recomanem

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Fotogalerías

Podcast en IVOOX

Últimas noticias

Vídeos

Instalar
Ir a la barra de herramientas