viernes, octubre 16, 2026
spot_img

El Joventut Badalona guanya el XXIè Torneig Nacional Aleví de Minibàsquet del Genovés

- Advertisment -spot_img
- Advertisment -
Tiempo de lectura: 2 minutos
0
(0)

Jan Botinas del Joventut s’emporta el trofeu al millor jugador del torneig.

Sembla un tòpic des de fa 21 anys que per aquestes dates el club de bàsquet Genovés  anuncie un nou guanyador del torneig aleví de minibàsquet. Totes les edicions marquen  un nivell que sembla difícil superar en campionats posteriors, però la realitat és una altra El torneig alevi del Genovés és diferent, en ell es respira situacions que generen màgia  que el fan únic. D’ahí que cada vegada que donem per acabat un nou torneig es tinga una  percepció d’èxit. Des de divendres conviuen equips que dia a dia es troben en clubs  professionals, però al Genovés tots juguen al mateix nivell. Des de la presentació del  divendres fins el lliurament de premis del diumenge despres de la final. 

Un torneig amb equips importants i de molta projecció. En alguns dels enfrontaments si  que es cert que les diferències han estat abultades, però també és cert que la màgia de la  que es parlava abans feia que passara a un espai secundari. Real Betis, Jairis  Alcantarilla, Estudiantes Madrid, València BC, Joventut Badalona i el CB Genovés han  demostrat que el bon bàsquet de formació i el nivell competitiu poden anar de la mà amb  el mateix objectiu, la formació dels xiquets i ixiquetes. 

Un torneig que s’ha emportat el Joventut en una final disputadíssima en el que les  diferències entre tots dos equips mai ha superat els sis punts. Un ritme frenètic, intercanvi  de cistelles, alternances en el marcador ha acabat en un resultat a favor del Joventut per  un tanteig de 67 a 63 davant els jugadors valencians de Paco Pardo.  

Una final que es recordarà durant molt de temps i que el Genovés pot resumir d’haver-la viscut. Abans, el partit pel tercer i quart lloc ha enfrontat al CB Jairis d’Alcantarilla i  l’Estudiantes, partit que també s’ha resolt en la darrera acció del partit per acabar en un  marcador de 63 a 65 per als de Múrcia. 

No obstant el matí començava amb l’enfrontament entre el CB Genovés i el Real Betis, un partit divertit i que ha generat vivències que són les que impregnen de màgia als tornejos  alevins del Genovés. Un cap de setmana intens en el que ha guanyat la forma de viure el  bàsquet del Club Bàsquet Genovés. El bàsquet com a ferramenta educativa 

El trofeu al millor jugador del Torneig ha estat per a Jan Botinas, base del Joventut que  realitzat un torneig per a emmarcar.  

El propi club ha manifestat només acabar la final que “ des del Club Bàsquet Genovés volem donar les gràcies als equips participants i als seus Tècnics, així com també als membres col·laboradors, que sense ells NO seria possible la realització del Torneig: Ajuntament del Genovés, Patrocinadors i Sponsors ,als àrbitres i jutges de taula, al càmera del Club, als reporters gràfics, als conductors dels vehicles, als pares i mares, i com no, a la gent que de forma desinteressada i amagada fa possible un cap de setmana d’autèntic vertigen”.

 La classificació final fou la següent : 

1r- Joventut Badalona 

2n- València BC 

3r- CB Jairis Alcantarilla 

4t- Estudiantes Madrid  

5é- Real Betis Baloncesto 

6é- CB Genovés 

¿De cuánta utilidad te ha parecido este contenido?

¡Haz clic en una copa para puntuar!

Promedio de puntuación 0 / 5. Recuento de votos: 0

Hasta ahora, ¡no hay votos!. Sé el primero en puntuar este contenido.

Redacción
Redacciónhttps://nostresport.com/
Redacción de nostresport.com Desde el 01/02/2023 informando del deporte de la Comunitat Valenciana

DEJA UNA RESPUESTA

Por favor ingrese su comentario!
Por favor ingrese su nombre aquí

- Advertisment -
- Advertisment -

Recomanem

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Fotogalerías

Podcast en IVOOX

Últimas noticias

Vídeos

Instalar