Amb un clar 0-3 en el camp del CV Picassent (el partit devia haver-se jugat a Ontinyent, però la celebració del concert de Nadal ho va impedir), l’equip del VAO-El Teler es proclamava campió de la primera fasse de la lliga de 1ª Divisió Autonòmica de Voleibol en el grup Sud.
Val a dir que no es tracta d’un títol oficial, ja que amb aquesta posició els d’Ontinyent s’han guanyat el dret a participar en la fasse d’ascens a 1ª Nacional, juntament amb 5 equips més del País Valencià (els millors de 1ª Autonòmica).
Redacción | NOSTRESPORT.COM
Amb un clar 0-3 en el camp del CV Picassent (el partit devia haver-se jugat a Ontinyent, però la celebració del concert de Nadal ho va impedir), l’equip del VAO-El Teler es proclamava campió de la primera fasse de la lliga de 1ª Divisió Autonòmica de Voleibol en el grup Sud.
Val a dir que no es tracta d’un títol oficial, ja que amb aquesta posició els d’Ontinyent s’han guanyat el dret a participar en la fasse d’ascens a 1ª Nacional, juntament amb 5 equips més del País Valencià (els millors de 1ª Autonòmica).
En aquesta nova lliga, el VAO s’enfrontarà a equips de més nivell, que segurament els posaran les coses més complicades.
Però centrant-nos en el partit, caldria comentar que no va ser tan senzill com es podria esperar d’un enfrontament entre el primer classificat i el cuer. La veritat és que el primer set resultà molt complicat per als ontinyentins, en pecar d’una excessiva relaxació que va fer que arribaren a perdre per 19-10. Després d’un temps mort que aprofità per despertar els jugadors, el VAO-El Teler remuntà el set i aconseguí apuntar-se’l amb un resultat final de 22-25.
El segon i el tercer set no tingueren massa història, amb uns jugadors ontinyentin totalment centrats en el partit, i un Picassent que no podia fer res davant els atacs del VAO. Els parcials resultaren 15-25 en els dos casos.
A la fi del partit, Eduard San Anselmo comentava que “este partit ens havia de servir per a provar el nou sistema, ara que José Manuel Martí ja no hi és, i la veritat és que no hem estat massa fins en les nostres tasques noves. Per sort, el descans nadalenc ens vindrà bé per entrenar la nova tàctica i acostumar-nos a les noves posicions.” En l’apartat dels fitxatges, San Anselmo es va mostrar obert a noves incorporacions: “si se’ns posa a tir un bon lliure o un col•locador de garanties, ens plantejarem la seua incorporació a l’equip, ja que la baixa de Martí és molt important.”
Ara, el VAO jugarà la fasse d’ascens a 1ª Divisió Nacional a partir de gener.