viernes, octubre 9, 2026
spot_img

Finalitza el COTIF Promeses 2009

- Advertisment -spot_img
- Advertisment -
Tiempo de lectura: 2 minutos
0
(0)

A pesar de les inclemències meteorològiques, el COTIF Promeses 2009 ha finalitzat amb èxit en les tres categories que participaven. El Llevant es va classificar primer en la categoría Cadete mentre que el Mislata i el Crack’s van ser els guanyadors benjamins i pre-benjamins, respectivament.

Redacción | NOSTRESPORT.COM
A pesar de les inclemències meteorològiques, el COTIF Promeses ha finalitzat amb èxit en les tres categories que participaven. En l’última jornada s’han decidit les classificacions finals en les que la competitivitat i l’esforç dels xiquets han sigut els protagonistes.

Com ve sent habitual, la pluja ha fet acte de presència en el COTIF Promeses. Pluja, fred i vent, que no han aconseguit mermar la il.lusió i l’esperit competitiu dels xiquets en totes les categories. A pesar de les inclemències meteorològiques, tots els partits es disputaren en el seu dia corresponent, facilitant el desenvolupament del torneig.

Eliseu Gómez, president del COTIF, ha declarat la seua satisfacció tant a nivell esportiu com a nivell de participació del públic, qui va assistir massivament mentre va fer bon oratge, però no va abandonar l’estadi municipal Els Arcs quan el cel es va encapotar. “Gràcies a les excel.lents condicions de les noves instal.lacions dels camps, no s’ha hagut de suspendre cap partit per causa de la pluja. Els sistemes de drenatge han funcionat perfectament, contribuint a la competició. Els més menuts han vingut amb molta força enguany, ja que han sigut les categories de benjamins i prebenjamins les que més gols han vist pujar als seus marcadors. A la categoria de Cadets, el nivell ha estat molt igualat, no s’ha produït cap victòria contundent, i s’ha notat la gran qualitat de tots els participants així com les ganes de alçar-se amb el trofeu de campió. La final de la categoria entre el Llevant UE i el CF Crack’s s’ha decidit a la tanda de penals després d’un partit molt igualat”.

Les classificacions finals del COTIF Promeses 2009 han premiat, en la categoria Cadete, al Llevant U.E. com primer classificat, al llevantinista Álvaro Traver com millor jugador, a Adrián Díaz del Valdez C.F. com a màxim golejador, a Adrián Gomis com millor jugador local i a Javier Cantero del C.F.Crack’s com millor porter. En Benjamins, el Mislata ha quedat primer ajudat pel màxim golejador de la categoria: Álvaro Medina. Borja Hurtado del Torrent ha sigut el millor jugador benjamí mentre que Carmen Carbonell ha estat premiada com millor cancerbera. Finalment, en la categoria Pre-Benjamí, el títol ho ha guanyat el Crack’s encara que, ni el màxim golejador ni el millor jugador militaven en les seues files. Adrián Pallàs del Llevant ha sigut qui més gols ha marcat; Javier Álvarez, del València C.F., el millor porter i, Alex Gares, del Ciutat d’Alzira, el millor jugador.

A més d’aquests trofeus, el COTIF va premiar als equips "més esportistes". El guardó en Cadetes ho va guanyar el Llevant; en la categoria Benjamí, el Xirivella; mentre que el Ciutat d’Alzira ho va guanayar en Pre-Benjamins.

¿De cuánta utilidad te ha parecido este contenido?

¡Haz clic en una copa para puntuar!

Promedio de puntuación 0 / 5. Recuento de votos: 0

Hasta ahora, ¡no hay votos!. Sé el primero en puntuar este contenido.

Redacción
Redacciónhttps://nostresport.com/
Redacción de nostresport.com Desde el 01/02/2023 informando del deporte de la Comunitat Valenciana

DEJA UNA RESPUESTA

Por favor ingrese su comentario!
Por favor ingrese su nombre aquí

- Advertisment -
- Advertisment -

Recomanem

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Fotogalerías

Podcast en IVOOX

Últimas noticias

Vídeos

Instalar
Ir a la barra de herramientas