viernes, septiembre 25, 2026
spot_img

La Fundació Esportiva Municipal anuncia, per tercer any consecutiu, el seu pressupost més alt de la història per al 2024 amb quasi 19M, quasi un 38% més respecte al de 2021

Quasi 19M€ en un pressupost de rècord, altra volta, i que s'ha incrementat ja quasi un 38% respecte al 2021

- Advertisment -spot_img
- Advertisment -
Tiempo de lectura: 2 minutos
5
(1)

El Consell Rector de la Fundació Esportiva Municipal s’ha reunit hui per a aprovar, per majoria sense vots en contra i amb l’abstenció del representant del PSOE, el pressupost de l’organisme autònom de l’Ajuntament de València per a l’any 2024, que serà de 18.720.580,36 euros, el major de tota la seua història, amb un increment del 9,08% respecte a l’any 2023.

Es dona la circumstància que és el tercer any consecutiu en que la dita empresa pública per al foment de l’esport municipal de la ciutat de València presenta el seus pressupostos «més alts de la història».

En concret en 2023 amb un pressupost de 17.161.508,80€ i un increment del 2,56% respecte al 2022:

I en 2022 amb un pressupost de 16.733.831,12 euros i un increment del 23,06% respecte al 2021.

La quantitat d’enguan, propera ja als 19M d’euros fa empal·lidir els que anomenaven pressupostos de la recuperació de 2021 de «tan sols» 13’6M.

La regidora d’Esports de l’Ajuntament de València, Rocío Gil, ha remarcat que “estos pressupostos mostren la raó de ser de la Fundació, que no és un altre que posar a l’abast dels valencians la pràctica esportiva a través d’una oferta de serveis i unes infraestructures de qualitat”. La màxima responsable de l’esport a la ciutat de València ha subratllat que “estos nous comptes reflecteixen la clara intenció d’este govern municipal de donar rellevància a la cultura i valors de l’esport, així com de fomentar i treballar per uns hàbits de vida saludables entre els veïns de tots els barris de la nostra ciutat”.

El pressupost creix en tots els seus capítols indica la nota de premsa enviada, per ajustar-se a les necessitats de l’organisme autònom i que li permetran continuar promovent i treballant per l’esport i la ciutat de València durant els pròxims mesos. Este diari s’ha post en contacte amb la FEM per conéixer la distribució de les despese del pressupost i la seua variació respecte altres anys, si en tenime de resposta la farem pública. Mentrestant la nota de premsa continua exposant les principals partides:

Les Escoles Esportives, els Jocs Esportius i l’esport base que es promou des de la Fundació Esportiva Municipal, de la mà d’altres agents del teixit associatiu de l’esport valencià, tornen a tindre un protagonisme destacat en el pressupost de l’organisme autònom i compten amb una partida de 780.000 euros (este protagonisme destacata no arriba al 5% del pressupost, el 4,16%).

El creixement de la despesa destinada a personal posa de manifest la importància que tenen els treballadors de la Fundació Esportiva Municipal en el desenvolupament de totes les iniciatives i serveis. La seua labor en el dia a dia, juntament amb el treball del teixit associatiu esportiu de la ciutat, és clau per a contribuir a l’impuls i foment d’una pràctica esportiva segura i que busca l’excel·lència.

¿De cuánta utilidad te ha parecido este contenido?

¡Haz clic en una copa para puntuar!

Promedio de puntuación 5 / 5. Recuento de votos: 1

Hasta ahora, ¡no hay votos!. Sé el primero en puntuar este contenido.

DEJA UNA RESPUESTA

Por favor ingrese su comentario!
Por favor ingrese su nombre aquí

- Advertisment -
- Advertisment -

Recomanem

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Fotogalerías

Podcast en IVOOX

Últimas noticias

Vídeos

Instalar
Ir a la barra de herramientas