domingo, abril 19, 2026
spot_img

La selecció de pilota es prepara en la Nucia

Tiempo de lectura: 2 minutos
0
(0)

La Selecció de Pilota va entrenar en la canxa internacional del Piloesportiu Camilo Cano de La Nucia. Va ser el primer entrenament dels dos entrenos que hi han preparats per preparar la partida Internacional del Dia de la Pilota, que ens enfrentarà a la potent selecció de Bèlgica.

Redacció | NOSTRESPORT.COM
La Selecció de Pilota va entrenar en la canxa internacional del Piloesportiu Camilo Cano de La Nucia. Va ser el primer entrenament dels dos entrenos que hi han preparats per preparar la partida Internacional del Dia de la Pilota, que ens enfrentarà a la potent selecció de Bèlgica.

La Selecció als últims anys ha anat renovant-se, especialment en gent més jove per tal d´adaptar-se al canvi generacional. Per aquest enfrontament debutaran dos joves més, Jordi Alemany de Sella, amb 21 anys i Víctor Bueno de Meliana, amb 18 anys. Tambè esta entrenant altre jove, Rodrigo Sebastià de Benidorm amb 16 anys. que esta en l´agenda del seleccionador per futurs compromisos internacionals. Junt a altres “joves més veterans” que ja han estat en events internacionals com Pablo de Sella amb 17 anys i Héctor Vidal de Laguar amb 22 anys i que estaràn el Dia de la Pilota per enfrontar-se als belgues. Junt a ells estaran els «veterans», Jan de Murla i Alvaro de Tibi, les banques i Isaac de Tibi, que a més a més d´aportar les seues condicions tambè aporten experiència i els seus consells als joves per que agafen més recursos en el seu joc i habilitats per guanyar quinzes i ratlles.

Desde la Federació als últims anys s´esta fent una gran llabor de preparació de la base, en les modalitats internacionals i l´equip tècnic de la selecció coneix als joves ja que han treballat en els més joves en jornades de convivència. Junt a Pasqual Sanchis i Jaume Martí, el comité internacional, encapçalat per Jesús Cortell, aconsellen als joves en els diferents entrenaments per tal de guanyen en precisió i seguritat.

El pròxim entrenament serà el diumenge 6 de setembre, novament al Poliesportiu Camilo Cano de La Nucia, la partida davant de Bélgica serà el diumenge 13 de setembre, a les 12´00 hores, en la Plaça de l´Ajuntament de València.

¿De cuánta utilidad te ha parecido este contenido?

¡Haz clic en una copa para puntuar!

Promedio de puntuación 0 / 5. Recuento de votos: 0

Hasta ahora, ¡no hay votos!. Sé el primero en puntuar este contenido.

spot_img
Redacción
Redacciónhttps://nostresport.com/
Redacción de nostresport.com Desde el 01/02/2023 informando del deporte de la Comunitat Valenciana

DEJA UNA RESPUESTA

Por favor ingrese su comentario!
Por favor ingrese su nombre aquí

- Advertisment -spot_img
- Advertisment -
- Advertisment -
- Advertisment -

Recomanem

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Fotogalerías

Podcast en IVOOX

Últimas noticias

Vídeos

Instalar
Ir a la barra de herramientas