viernes, septiembre 25, 2026
spot_img

Leo López i Alejo Díaz, nous fitxatges per a l’Eset Ontinet

- Advertisment -spot_img
- Advertisment -
Tiempo de lectura: < 1 minuto
5
(1)
  • El nou any comença amb dues noves incorporacions per al primer equip del Club Martínez Valls Bàsquet

El Club Martínez Valls Bàsquet incorpora dos nous noms a l’equip Eset Ontinet que competeix en Lliga EBA. Així, Leo López i Alejo Díaz se sumen al projecte de Saúl Blanco.

Leo López ja entrenava aquest dilluns amb els seus nous companys, en el que era el primer entrenament de l’any 2023. El jove té 18 anys i procedeix del Bàsquet Club Andorra. Pel que respecta a Alejo Díaz, està previst que arribe el dimecres. El jugador de 23 anys d’edat és argentí, amb passaport italià, i competia la passada temporada en el Baloncesto Venta de Baños de Lliga EBA. Díaz és germà de Mateo Díaz, jugador del CB Almansa en LEB Oro. 

Aquests fitxatges arriben després de la marxa de Ginés Palazón i la lesió de Nelo Ramos, els dos jugadors del sènior d’Autonòmica que reforçaven a l’Eset Ontinet. Amb aquestes baixes la rotació de l’equip es quedava limitada i en una situació que es podria haver complicat en el cas de produir-se alguna altra lesió durant la resta de temporada.

Tant Leo com Alejo són jugadors joves amb gran projecció, que poden ajudar a l’equip des de diverses posicions. S’espera que aquest dissabte puguen debutar davant de l’AD Infante (Múrcia), qui rebrà a les 19.00 hores en el Pavelló Infante. 

¿De cuánta utilidad te ha parecido este contenido?

¡Haz clic en una copa para puntuar!

Promedio de puntuación 5 / 5. Recuento de votos: 1

Hasta ahora, ¡no hay votos!. Sé el primero en puntuar este contenido.

Redacción
Redacciónhttps://nostresport.com/
Redacción de nostresport.com Desde el 01/02/2023 informando del deporte de la Comunitat Valenciana

DEJA UNA RESPUESTA

Por favor ingrese su comentario!
Por favor ingrese su nombre aquí

- Advertisment -
- Advertisment -

Recomanem

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Fotogalerías

Podcast en IVOOX

Últimas noticias

Vídeos

Instalar
Ir a la barra de herramientas