Aquesta setmana, s’ha disputat el Campionat Mundial de Natació Màster en Piscina llarga a la ciutat de Doha a Qatar a la piscina de l’Aspire Dome que uns dies anteriors havia acollit a l’èlit de la natació Mundial.
Nova cita internacional amb representació del Club Natació Benicarló de la mà de Miguel Piñana del Pino que va competir en les proves de 200 i 100 Esquena.
Miguel Piñana va fer una remarcable actuació fruit de la posada a punt duta a terme les últimes setmanes i va aconseguír una 5a posició i rècord autonòmic en la prova de 200 esquena amb un temps de 2.22,62 E. A més, va assolir la 8a posició en els 100 esquena (1.05,85 E).
Alonso Escuder seleccionat per al Campionat d’Espanya per seleccions autonòmiques a Cadis.
I és que per fi, les notícies positives comencen a ser les protagonistes de la natació benicarlanda i el dur treball i les adversitats per fi comencen a donar fruits.
Aquesta setmana s’oficialitzava la convocatòria de la Selecció Valenciana aleví per a competir en el pròxim campionat d’Espanya que tindrà lloc a Cadis els dies 8-10 de març, i entre la llista de convocats apareixia el nom d’Alonso Escuder.
El nedador benicarlando competirà en les proves de 50,100 i 200 lliures on presenta unes atractives marques d’inscripció que haurà de refrendar pel gran nivell que es preveu.