?Presentació de la final #escalaicorda #grandesrokeros
Individual Bankia ??Sede Bankia
??SORO III GENOVÉS II ??@Bankia @JueggingES @RasanDeportivo @dipvalencia @QualityBrokerss @fedpival @Genovesll @dipvalencia @IsabelRubiol pic.twitter.com/WsMe27eBRU— funpival (@funpival) 18 de junio de 2019
Als seus trenta-set anys i sent el participant més veterà de la competició, Genovés II torna a la final una dècada després de disputar l’última. La seua classificació ha sigut molt celebrada pels afeccionats a la pilota perquè l’escaleter ha patit en les últimes temporades un autèntic calvari a causa de les lesions. “Esta final del mà a mà és la que em fa més il·lusió amb diferència. Després de molts anys i amb tot el que he passat és un somni estar ací. A més, Soro III és un pilotari com jo, una mica romàntic. És una persona a la qual respecte molt i el dissabte gaudiré del regal que suposa jugar la final de l’Individual contra ell”, ha dit.
Soro III també s’ha mostrat emocionat per la seua presència en la final. En l’edició anterior, quan defensava el títol i apareixia com a favorit en pràcticament totes les travesses, va ser eliminat el mateix dia del seu debut. A més, els últims mesos de la temporada en curs no han sigut tan positius com haguera desitjat el rest de Massamagrell. I igual que ha fet prèviament el seu rival, també ha manifestat que “és un plaer compartir final amb Genovés II. És un dels millors jugadors de la història. Per a mi era un referent quan era jove i vull gaudir d’esta ocasió d’enfrontar-me en la final contra ell”.
Als finalistes se’ls ha sol·licitat que descriguen al seu rival. Genovés II ha qualificat a Soro III com “Un jugador que pega molt i resta molt fort. Té molta potència i has de buscar-li coses. El millor manomanista contra el qual m’he enfrontat és Álvaro, però Quico és el millor des de fa molts anys”, ha comentat.
Per part seua, Soro III ha assenyalat que “tant de bo tinguera jo les seues dues mans i la seua tècnica. M’enamora veure com domina la pilota i la manera en la qual executa colps com els rebots o els caps”.
Una vegada conclosa la presentació els finalistes han triat el material de la partida i tots dos s’han decantat per pilotes de l’artesà Álvarez de Carcaixent encara que han tingut dubtes i a punt han estat de triar pilotes de Carlos de Riola.
La final començarà a les 18.00 hores i serà retransmesa en directe per la televisió autonòmica, À Punt. La taquilla obrirà a les 16.15 hores per a la venda del percentatge d’entrades que s’han reservat d’acord a la legislació vigent.