sábado, septiembre 26, 2026
spot_img

València garanteix la celebració de la Copa Davis fins a 2026 després de l’acord entre Ajuntament, Generalitat Valenciana i Diputació amb la Federació Internacional de Tennis

- Advertisment -spot_img
- Advertisment -
Tiempo de lectura: 2 minutos
0
(0)

Aquest acord garanteix una major seguretat jurídica i mostra l’aposta de València per acollir esdeveniments de repercussió internacional.

L’Ajuntament de València, la Diputació de València i la conselleria de Turisme de la Comunitat Valenciana han tancat el protocol de col·laboració amb la Federació Internacional del Tennis (ITF) per a acollir fins a 2026 la Copa Davis. Aquest acord garanteix una major seguretat jurídica i demostra l’aposta de València per acollir esdeveniments de projecció internacional que deixen un llegat a la ciutat.

El regidor d’Esports de l’Ajuntament de València, Javier Mateo, ha assenyalat que “l’aprovació d’aquest acord és sens dubte una excel·lent notícia perquè la ciutat de València en col·laboració amb la Diputació i la Generalitat, a través de Turisme Comunitat Valenciana, assegurem la celebració de la Copa Davis a la nostra ciutat durant els pròxims anys. A més, deixem la finestra oberta, una oportunitat per a poder albergar en el futur la final de la Copa Davis si tots els factors s’alineen i els interessos de totes dues parts coincidiren”. 

Mateo ha continuat afirmant que “és una excel·lent notícia perquè València continua referenciant-se i sent una de les capitals de l’esport a nivell internacional amb proves com aquesta, que a més, deixen un llegat a la nostra ciutat i fomenten l’esport base en totes les escoles de tennis, veient-se reforçada la Federació de Tennis amb la celebració d’una nova edició d’aquest esdeveniment”.

La signatura d’aquest acord constitueix la col·laboració entre les tres administracions públiques i la ITF per a treballar de manera conjunta en el desenvolupament de la Copa Davis durant les següents edicions. Cal destacar que València assumirà la celebració d’aquest esdeveniment fins a 2026 com a seu de la Fase de Grups, encara que es contempla la possibilitat d’albergar la Fase Final en 2024, 2025 i 2026. 

L’edició de la Copa Davis durant l’any passat 2022 va tindre un impacte econòmic a València de nou milions d’euros, amb més de 1.700 pernoctacions hoteleres a la ciutat. Això va suposar un impacte de més de 10 milions d’euros en l’economia valenciana. A més, cal sumar l’audiència total de 280 milions d’espectadors a nivell mundial, i el desenvolupament d’activitats de foment de l’esport base entre la població infantil i juvenil a la ciutat, la qual cosa va suposar la projecció a nivell internacional de la marca València per tot el món.

Aquest acord demostra de nou l’aposta de l’Ajuntament de València, i de la ciutat en general, per l’esport i la importància de la col·laboració entre administracions per a desenvolupar esdeveniments de repercussió internacional com la Copa Davis que deixen un llegat a la ciutat.

¿De cuánta utilidad te ha parecido este contenido?

¡Haz clic en una copa para puntuar!

Promedio de puntuación 0 / 5. Recuento de votos: 0

Hasta ahora, ¡no hay votos!. Sé el primero en puntuar este contenido.

Redacción
Redacciónhttps://nostresport.com/
Redacción de nostresport.com Desde el 01/02/2023 informando del deporte de la Comunitat Valenciana

DEJA UNA RESPUESTA

Por favor ingrese su comentario!
Por favor ingrese su nombre aquí

- Advertisment -
- Advertisment -

Recomanem

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Fotogalerías

Podcast en IVOOX

Últimas noticias

Vídeos

Instalar
Ir a la barra de herramientas