viernes, abril 17, 2026
spot_img

LaLiga denuncia càntics contra l’àrbitre al Ciutat de València

Tiempo de lectura: < 1 minuto
0
(0)

Com és habitual, LaLiga ha emés l’informe de denúncies davant el Comitè de Competició de la RFEF i la Comissió Antiviolència. En este document oficial es recullen aquells càntics de la jornada que inciten a la violència o tenen un contingut insultant. En aquesta ocasió, ha segut el Llevant qui apareix en la mencionada denúncia per les expressions dirigides a l’àrbitre andalús Alejandro Quintero González. Estes protestes van succeir en dos moments concrets del partit de dilluns passat contra el Getafe CF.

La primera denúncia es registra al minut 11, just quan el VAR va intervindre per a retirar una roja a Carlos Espí. L’acció sobre Djené va encendre els ànims d’una grada que no va entendre la decisió inicial del col·legiat. La tensió per aquesta revisió i les posteriors decisions arbitrals van provocar nous insults des de la grada de Gol Alboraia Baixa durant el minut 38. Aquests van ocórrer després d’anul·lar-se un gol per fora de joc al capità granota, Pablo Martínez.

L’informe detalla el càntic «burro, burro» entonat de manera coral per un grup d’aficionats locals durant deu segons. La patronal destaca que el crit va ser secundat per bona part dels espectadors en eixos instants de nerviosisme. Segons el comunicat, aquestes conductes estan prohibides pel Codi de Disciplina Esportiva i poden comportar sancions, encara que no està sent habitual castigar per aquest càntic concret.

¿De cuánta utilidad te ha parecido este contenido?

¡Haz clic en una copa para puntuar!

Promedio de puntuación 0 / 5. Recuento de votos: 0

Hasta ahora, ¡no hay votos!. Sé el primero en puntuar este contenido.

spot_img

DEJA UNA RESPUESTA

Por favor ingrese su comentario!
Por favor ingrese su nombre aquí

- Advertisment -spot_img
- Advertisment -
- Advertisment -
- Advertisment -

Recomanem

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Fotogalerías

Podcast en IVOOX

Últimas noticias

Vídeos

Instalar
Ir a la barra de herramientas