La IX edició de la Carrera de les Empreses Valencianes, esdeveniment organitzar per Grup Nostresport, que es desenvoluparà el diumenge 03 d’abril 2022 renova el seu acord de patrocini amb l’empresa Cárnicas Serrano.
Es manté així una estreta col·laboració amb una signatura que ha vingut participant en la CEV des de la seua primera edició i que en l’edició 2019 va inscriure a 150 corredors.
Sobre Cárnicas Serrano
La marca Serrano ha estat sempre unida als valors de l’esport, sent aquest un eix fonamental per a la materialització de la seua missió empresarial: inspirar als consumidors perquè incorporen a la seua manera de viure hàbits de vida saludables basats en l’equilibri entre una bona alimentació i la pràctica d’exercici físic.
Per a Álex Salvador, Director de Màrqueting de Serrano, la promoció interna i el suport a la carrera de les empreses és fonamental. «Alinear els valors del capital humà amb els valors de marca és clau per a dotar a una companyia de coherència i credibilitat i, en aquest sentit, el paper de l’empleat en l’activació de la nostra marca és fonamental«.
Cárnicas Serrano està vinculada amb l’atletisme des de fa més de 30 anys gràcies al seu propi club d’atletisme, creat pel recentment traspassat Blas Serrano, un dels fundadors de la companyia, i un grup de treballadors de l’empresa a la fi dels anys 80. En aquests anys el Club d’Atletisme Cárnicas Serrano s’ha convertit en un referent dins de l’atletisme popular i professional d’Espanya.
En les seues files compta amb atletes internacionals com Chiki Pérez, Andreu Blanes, Mariajo Pérez o Marta Esteban
La Carrera de les Empreses
La carrera de les empreses valencianes és una carrera popular a València promoguda per Grup Nostresport. Esta edició suposa la IX edició de la popular prova després de veure’s suspesa a escassos dies de la seua celebració en 2020 i la impossibilitat d’organitzar-la en 2021. En l’edició 2019 es van aconseguir els 3.400 inscrits, xifra que s’espera superar en aquesta edició.
La carrera, que compta amb un component solidari en destinar 1€ per participant a causes socials, compta amb dues modalitats 10k i 5k i pot córrer-se tant per equips de 2,3,o 4 persones en categories masculina, femení i mixta com individualment.
Els corredors d’aquesta carrera reben la denominació de “runnkers”, meitat corredors (runners), meitat treballadors (workers). Runnker® és una marca registrada per Grup Nostresport.
Els runnkers poden participar en la carrera en les diferents modalitats, sense perjudici a la variació de modalitats de cara al 2022, les modalitats de participació de les últimes edicions han sigut:
- 10K Per equips: Modalitats de 2, 3 o 4 persones masculí, femení i mixt.
- 10K Individual: Categoria masculina i femenina
- 5K: Categoria masculina i femenina.