domingo, octubre 11, 2026
spot_img

Comença «Paraules d’esport»

- Advertisment -spot_img
- Advertisment -
Tiempo de lectura: < 1 minuto
5
(1)

Arranquem un nou projecte, «paraules d’esport», amb el qual volem posar el nostre granet d’arena per a descobrir l’enorme patrimoni cultural que la nostra llengua atresora en el món de l’esport. Per celebrar-lo sortejarem 3 vocabularis de futbol de la Acadèmia Valenciana de la LLengua.

D’aquesta forma a través d’aquesta secció anirem descobrint paraules en valencià vinculades al món de l’esport, els usos i mals usos del llenguatge, tresors oblidats que hem de revitalitzar i gaudir amb

A més dels continguts en el diari pots seguir-nos a través del compte de twitter «Paraules d’esport”, escoltar-nos cada setmana en la secció del programa de *Nostresport Ràdio o subscriure’t a la nostra llista de distribució de whatsapp.

Tenim una llengua preciosa. Descobrim-la, vulguem-la, usem-la!

Per donar la benvinguda a la nova secció anem a sortejar 3 «Vocabularis de futbol» de la Acadèmia Valenciana de la LLengua». Requisits:

– Seguir els comptes de twitter de @nostresport i @paraules d’esport

– Enviar-nos el teu sugeriment de «paraula d’esport» utilitzant el hastag #PARAULESDESPORT

Tens fins al 07/03/2019!

¿De cuánta utilidad te ha parecido este contenido?

¡Haz clic en una copa para puntuar!

Promedio de puntuación 5 / 5. Recuento de votos: 1

Hasta ahora, ¡no hay votos!. Sé el primero en puntuar este contenido.

Redacción
Redacciónhttps://nostresport.com/
Redacción de nostresport.com Desde el 01/02/2023 informando del deporte de la Comunitat Valenciana

DEJA UNA RESPUESTA

Por favor ingrese su comentario!
Por favor ingrese su nombre aquí

- Advertisment -
- Advertisment -

Recomanem

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Fotogalerías

Podcast en IVOOX

Últimas noticias

Vídeos

Instalar
Ir a la barra de herramientas