viernes, abril 17, 2026
spot_img

IV Jornada Runnker Esport i Empresa, amb Carlos Tatay i Roberto Sánchez Mantecón

• Durant la jornada es presentarà oficialment la Carrera de Empresas València by CYES 2026

Tiempo de lectura: 2 minutos
5
(1)

El Saló de Graus de la Facultat d’Economia de la Universitat de València acollirà el pròxim dimecres 25 de març, amb el patrocini de la firma de fisioteràpia FisioforYou, la IV Jornada Runnker Esport i Empresa, una trobada en el marc de les activitats de la Carrera d’Empreses València by CYES que analitzarà la connexió entre l’esport, la salut laboral i el rendiment empresarial sota el lema “Empresa, esport i rendiment: planificació, benestar i resultats”.

La jornada reunirà especialistes de l’àmbit universitari, institucional i empresarial en diferents taules redones que abordaran temes com l’impacte econòmic dels esdeveniments esportius, la creació d’equips saludables en l’empresa o la preparació física per a afrontar reptes esportius com la Carrera d’Empreses València.

La IV Jornada Runnker busca consolidar-se com un espai de reflexió i networking entre professionals de l’esport, investigadors universitaris i responsables d’empreses interessats a impulsar entorns laborals més saludables i productius.

Un dels moments destacats del programa serà la taula titulada “Treball en equip, superació i meta: lliçons de l’esport d’elit per a la Carrera de Empresas”, que comptarà amb la participació de Carlos Tatay, ex pilot valencià de motociclisme, i Roberto Sánchez Mantecón, triatleta internacional del circuit World Triathlon Championship Series.

Ambdós esportistes compartiran la seua experiència en l’esport d’alt rendiment i traslladaran els seus aprenentatges sobre esforç, resiliència i treball en equip a l’àmbit empresarial.

Presentació de la Carrera de Empresas València 2026

En el marc de la jornada es realitzarà també la presentació oficial Carrera d’Empreses València by CYES, el principal esdeveniment d’esport corporatiu de la Comunitat Valenciana.

La prova, que celebra la seua tretzena edició, s’ha consolidat com un punt de trobada per a empreses que promouen el benestar laboral, el treball en equip i els hàbits de vida saludables entre els seus empleats.

La Carrera de Empresas València by CYES reuneix cada any milers de participants que competeixen representant les seues companyies en diferents modalitats —individual, parelles, trios o quartets— i en dues distàncies, 5K i 10K, fomentant l’activitat física i la cultura corporativa basada en l’esforç compartit.

¿De cuánta utilidad te ha parecido este contenido?

¡Haz clic en una copa para puntuar!

Promedio de puntuación 5 / 5. Recuento de votos: 1

Hasta ahora, ¡no hay votos!. Sé el primero en puntuar este contenido.

spot_img

DEJA UNA RESPUESTA

Por favor ingrese su comentario!
Por favor ingrese su nombre aquí

- Advertisment -spot_img
- Advertisment -
- Advertisment -
- Advertisment -

Recomanem

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Fotogalerías

Podcast en IVOOX

Últimas noticias

Vídeos

Instalar
Ir a la barra de herramientas