miércoles, noviembre 4, 2026
spot_img

La Carrera d’Empreses València by Cyes implementarà en 2026 una categoria inclusiva liderada per l’exatleta paralímpica Ruth Aguilar

L’import recaptat a través d’estes inscripcions es destinarà a la promoció de l’esport inclusiu mitjançant l’associació Activate Sports.

- Advertisment -spot_img
- Advertisment -
Tiempo de lectura: 2 minutos
0
(0)

La Carrera d’Empreses València by CYES, incorporarà en l’edició de 2026 una categoria inclusiva, donant compliment al compromís adquirit públicament durant l’entrega de premis de l’edició 2025.

Esta nova categoria naix amb l’objectiu de garantir una participació real i efectiva d’esportistes amb discapacitat, reforçant el model d’esdeveniment obert, divers i alineat amb els valors d’igualtat d’oportunitats i inclusió social que promou l’organització, Grup Nostresport.

Per al desenvolupament i implementació d’esta iniciativa, la prova comptarà amb l’assessorament i la col·laboració de l’exatleta paralímpica Ruth Aguilar, referent nacional en esport adaptat i exemple de superació i compromís amb la inclusió a través de l’esport i el seu club d’esport inclusiu Unlimited Wheels. La seua participació permetrà dissenyar una categoria adaptada a les necessitats específiques dels esportistes, garantint criteris tècnics adequats, seguretat i plena integració en l’esdeveniment.

A més, l’organització destinarà íntegrament la recaptació obtinguda mitjançant les inscripcions d’esta categoria inclusiva a l’associació Activate Sports, entitat dedicada a la promoció de l’esport inclusiu i a l’impuls de projectes que faciliten l’accés a la pràctica esportiva de persones amb discapacitat.

Amb esta mesura, la Carrera d’Empreses València by CYES consolida la seua evolució cap a un model d’esdeveniment no sols competitiu i corporatiu, sinó també socialment responsable, utilitzant l’esport com a ferramenta de transformació i cohesió.

La incorporació de la categoria inclusiva suposa un pas estratègic dins del pla de creixement sostenible de l’esdeveniment, ampliant el seu impacte positiu en la comunitat empresarial i esportiva de la Comunitat Valenciana.

Sobre La Carrera de Empresas València by Cyes

La XIII edició de la Carrera d’Empreses València by CYES, que tindrà lloc el diumenge 12 d’abril de 2026, és el major esdeveniment d’esport corporatiu de la Comunitat Valenciana i el segon d’Espanya, només per darrere de la Carrera d’Empreses de Madrid. L’any 2026, l’esdeveniment arribarà a la seua tretzena edició, després d’haver celebrat la primera edició en 2012 i de no haver-se pogut dur a terme les edicions de 2020 i 2021 a causa de la pandèmia.

L’edició 2026 tornarà a comptar amb els seus dos circuits, de 5 k i 10 k, homologats per la Reial Federació Espanyola d’Atletisme.

La Carrera d’Empreses València by Cyes compta amb el patrocini de CYES, TUNERGÍA, VITALDIN, CARNICAS SERRANO, CELESTICA i VOLKSWAGEN Group Service, la col·laboració de CC Arena, Naranjas Motilla, Sulkata, Vithas, ITE, Wild Balacen, Me gusta correr i Teatre La Plazeta a més de Nostresport.com como media partner.

¿De cuánta utilidad te ha parecido este contenido?

¡Haz clic en una copa para puntuar!

Promedio de puntuación 0 / 5. Recuento de votos: 0

Hasta ahora, ¡no hay votos!. Sé el primero en puntuar este contenido.

Redacción
Redacciónhttps://nostresport.com/
Redacción de nostresport.com Desde el 01/02/2023 informando del deporte de la Comunitat Valenciana

DEJA UNA RESPUESTA

Por favor ingrese su comentario!
Por favor ingrese su nombre aquí

- Advertisment -
- Advertisment -

Recomanem

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Fotogalerías

Podcast en IVOOX

Últimas noticias

Vídeos

Instalar
Ir a la barra de herramientas