miércoles, noviembre 4, 2026
spot_img

La crisi gripal passa factura al Llevant i empaten contra el Cadis (0-0)

El conjunt granota segueix en llocs de Play-Off

- Advertisment -spot_img
- Advertisment -
Tiempo de lectura: 2 minutos
0
(0)

Un Llevant que aguanta en posicions de Play-Off no aconsegueix guanyar un Cadis que està situat, actualment, en el 18é lloc de la classificació de La Liga Hypermotion. Un empat a cero gols ha fet que cadascún dels equips sume 1 punt que no els afavoreix a cap dels dos.

El Estadio Nuevo Mirandilla ha acollit aproximadament a 15.000 espectadors en aquest partit on la primera part ha estat dominada per l’equip andalús i el Llevant ha notat la complicació per trobar el seu mig del camp en el qual estan acosumtats a provocar les seues jugades amb més perill. El Cadis ha aprofitat la debilitat de la banda esquerra del Llevant per atacar a l’esquena de Pampín i evitar enfrontar-se a Andrés García.

La primera ocasió clara del conjunt granota arriba després d’una recuperació d’Iván Romero que li ofereix un passe a Brugué i aquest xuta i li dona al pal dret del porter. També destaca la parada d’Andrés Fernández a Rubén Alcaraz que arriba just després d’un gol anul·lat per fora de joc per al Cadis.

A la segona part, el primer canvi del Llevant arriba quan Morales, que estava desaparegut, abandona el camp i entra Carlos Álvarez, que venia d’una grip. A la roda de premsa del postpartit Calero ha assegurat que la grip s’ha extés per la plantilla i també l’estan patint Pablo Martínez, Kocho, Andrés Fernández i Lozano, entre altres.

En el minut 68′ arriba la segona ocasió clara per als granotes després de pegar-li de nou al pal i amb Kocho al terra demanant penal. Andrés García, pel dolor muscular patit en una jugada ha de ser canviat. Calero aposta per Cabello, deixant a Dela ocupant la part lateral dreta. Brugué, després d’haver intentat durant el partit buscar alguna ocasió és canviat per Sergio Lozano.

En els minuts finals del partit es nota la tensió entre els dos equips. Després de faltes provocades pels dos conjunts, Matos veu la roja després de fer-li una falta greu a Lozano. Espí ix al terreny de joc, canviat per Iván Romero, però amb pocs minuts no aconsegueix tocar quasi el baló.

En conclusió, ha sigut un partit amb poques ocasions clares per als dos equips i on ha predominat la intensitat abans que el bon joc.

¿De cuánta utilidad te ha parecido este contenido?

¡Haz clic en una copa para puntuar!

Promedio de puntuación 0 / 5. Recuento de votos: 0

Hasta ahora, ¡no hay votos!. Sé el primero en puntuar este contenido.

Aina Nogueroles Aparici
Aina Nogueroles Aparici
Graduada en Periodisme en la UJI Periodista al Diari la Veu i Nostresport Experiencia en ràdio i televisió: À Punt, Catalunya Ràdio, Televisió de Castelló, RNE 4 Catalunya. Com a periodista, escric articles d'opinió al Diari la Veu i col.labore amb la Revista Lletraferit, en pòdcasts entrevistant artistes valencians. Cantant a Aina Koda, oferint tallers de rap per a instituts Forme part del Consell Consultiu del Llevant, aportant idees per millorar l'estat del club.

DEJA UNA RESPUESTA

Por favor ingrese su comentario!
Por favor ingrese su nombre aquí

- Advertisment -
- Advertisment -

Recomanem

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Fotogalerías

Podcast en IVOOX

Últimas noticias

Vídeos

Instalar
Ir a la barra de herramientas