domingo, noviembre 8, 2026
spot_img

Més de 6.000 persones han gaudit este cap de setmana de la tercera edició del Maror Festival

- Advertisment -spot_img
- Advertisment -
Tiempo de lectura: 4 minutos
5
(1)

Més de 6.000 persones han gaudit este cap de setmana de la tercera edició del Maror Festival, una edició que confirma definitivament la consolidació del festival com una de les grans cites musicals de l’inici de l’estiu a la Comunitat Valenciana.

Durant dos intenses jornades, els passats dies 26 i 27 de juny de 2026, la Platja de l’Antoneta va tornar a convertir-se en un gran escenari al costat del Mediterrani pel qual van passar M-Clan, La Fúmiga, El Diluvi, Sanguijuelas del Guadiana, Carlos Ares, Esther, DJ Plan B, DJ Andrew, Romàntic Dimoni, Cactus, DJ Jajajers, Naina, DJ Las Hienas i Rö, guanyadora de La Vila Talent Fest 2026.

L’ambient va tornar a ser un dels grans protagonistes del festival. Públic arribat de diferents punts de la Comunitat Valenciana i d’altres províncies va compartir un cap de setmana de música, gastronomia i oci en un recinte que va destacar per la seua comoditat, la seua privilegiada ubicació al costat de la mar i l’excel·lent ambient viscut des de l’obertura de portes fins a la matinada.

Dos dies per al record al Maror Festival

La jornada inaugural va deixar alguns dels moments més destacats d’esta edició. Esther va ser l’encarregada d’obrir el festival amb un concert pròxim i ple de sensibilitat, mentre que Carlos Ares va conquistar el públic amb un elegant directe on va mesclar folk, pop i rock amb sons d’arrel.

La nit va continuar creixent amb l’energia de Sanguijuelas del Guadiana i va culminar amb un espectacular concert de M-Clan, que va fer vibrar milers d’assistents repassant alguns dels grans himnes del rock espanyol com Carolina, Maggie Despierta o Llamando a la Tierra. La programació del divendres es va completar amb les sessions de Romàntic Dimoni, DJ Plan B i DJ Andrew, que van prolongar la festa fins ben entrada la matinada.

El dissabte va arrancar amb una protagonista molt especial. Rö, guanyadora de La Vila Talent Fest 2026, va ser l’encarregada d’inaugurar la segona jornada del festival, demostrant damunt de l’escenari el talent emergent que continua impulsant Maror Festival. Poc després arribaria un dels primers grans moments de la nit amb Cactus, el potent i enèrgic directe del qual va aconseguir posar a ballar tot el recinte des dels primers minuts.

Un dels instants més emotius i intensos d’esta tercera edició va arribar amb La Fúmiga. La banda valenciana va triar Maror Festival per a oferir l’últim concert de la seua trajectòria a la província d’Alacant dins de la gira L’Últim Abraç, amb la qual posa fi a tretze anys de carrera.

No era una actuació qualsevol. La Fúmiga ja va formar part de la primera edició del festival i ara va tornar per a acomiadar-se de la província en el mateix escenari on va ajudar a escriure els primers capítols de la història de Maror. Durant el concert, la banda va voler agrair l’estima rebuda durant estos anys recordant al públic que «sempre cal tornar als llocs on has sigut feliç», unes paraules que van provocar una de les majors ovacions del cap de setmana.

L’emoció va continuar amb El Diluvi, que va celebrar damunt de l’escenari del Maror els seus quinze anys de trajectòria dins d’una gira formada únicament per quinze concerts. La nit es va completar amb les actuacions de Naina, DJ Jajajers i DJ Las Hienas, posant el fermall final a una edició que va tornar a convertir el parc de l’Antoneta en un dels grans punts de trobada musicals del Mediterrani.

Un festival molt complet a peu de platja

Més enllà de la programació musical, el festival va tornar a oferir una experiència completa per a tots els públics. Els assistents van poder recórrer el mercat d’artesania, gaudir de diferents propostes d’animació, del bus tattoo, de la zona de maquillatge neó i d’una àmplia oferta gastronòmica amb propostes per a tots els gustos, des d’hamburgueses, cuina asiàtica, graella argentina i cuina grega fins a hot dogs d’autor, amb opcions veganes i sense gluten.

L’excel·lent resposta del públic durant les dos jornades, el desenvolupament del festival sense incidències i l’ambient viscut confirmen el creixement d’un projecte que, en només tres edicions, s’ha convertit en una referència dins del calendari musical estival.

Maror Festival 2027

Després de l’èxit aconseguit este cap de setmana, l’organització ja treballa en la quarta edició del Maror Festival, que tornarà a celebrar-se en 2027 amb l’objectiu de continuar creixent i consolidar la Vila Joiosa com una de les grans destinacions de la música en directe del Mediterrani.

Tots els detalls s’aniran desvelant a través de la pàgina web www.marorfest.com i de les xarxes socials oficials del festival.

¿De cuánta utilidad te ha parecido este contenido?

¡Haz clic en una copa para puntuar!

Promedio de puntuación 5 / 5. Recuento de votos: 1

Hasta ahora, ¡no hay votos!. Sé el primero en puntuar este contenido.

Fent el Gamba
Fent el Gambahttp://fentelgamba.com/
Secció d'oci i cultura de nostresport.Volem informar i promocionar la cultura, els grups, artistes, promotors i propostes culturals valencianes

DEJA UNA RESPUESTA

Por favor ingrese su comentario!
Por favor ingrese su nombre aquí

- Advertisment -
- Advertisment -

Recomanem

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Fotogalerías

Podcast en IVOOX

Últimas noticias

Vídeos

Instalar
Ir a la barra de herramientas