jueves, septiembre 24, 2026
spot_img

Montcada celebrarà el pròxim dissabte 4 d’octubre la 2a edició del concurs Fils de la Seda per a dissenyadors emergents

- Advertisment -spot_img
- Advertisment -
Tiempo de lectura: 3 minutos
0
(0)

Montcada es prepara per a acollir, per segon any consecutiu, la passarel·la de moda Fils de la Seda, un certamen que fusiona tradició i modernitat amb l’objectiu de posar en valor el domàs valencià a través del talent de joves dissenyadors emergents.

L’esdeveniment tindrà lloc el pròxim dissabte 4 d’octubre a les 19:30 hores al Mercat Vell de Montcada, un espai emblemàtic de la ciutat que es convertirà, un any més, en l’epicentre de la moda valenciana. Deu finalistes mostraran les seues creacions en una passarel·la que celebra la innovació sense perdre l’arrel de la tradició tèxtil de la Comunitat Valenciana.

La programació d’esta edició arrancarà el dijous 2 d’octubre, també al Mercat Vell de Montcada, amb l’exposició dels deu dissenys seleccionats, que es podrà visitar des de les 19:00 hores.

La directora de FDLS, Judit Barrera, ha assenyalat que:

Fils de la Seda representa una plataforma que connecta modernitat amb la tradició sedera de la Comunitat Valenciana. Montcada, que és un referent històric en este sector, es convertirà en el centre de la moda, on el públic podrà gaudir del talent jove i de les tendències actuals”.

El jurat de la segona edició estarà format per referents del sector: el dissenyador Jaime Piquer, el periodista especialitzat en moda Theo Cano, la dissenyadora i docent Andra Cora i la patronista i dissenyadora Inma Cuñat.

A més dels deu dissenyadors finalistes, la desfilada comptarà amb la participació especial del dissenyador consagrat Jaime Piquer, que presentarà una de les seues últimes col·leccions. Habitual en les passarel·les valencianes com el CLEC Fashion Festival, Jaime Piquer aportarà la seua visió consolidada de la moda contemporània i serà un dels grans atractius d’esta edició de Fils de la Seda.

Com a convidades especials, estaran presents diverses dissenyadores que van participar en la primera edició, entre elles Tania López, Nerea Martínez, Alba Salas i la guanyadora de 2024, Noelia Olivares, reconeguda pel seu disseny «La Dona».

La Gala inclourà també diferents actuacions, destacant la de la jove cantant valenciana Sandra Valero, i culminarà amb la deliberació del jurat, que atorgarà el guardó al Millor Disseny de la Passarel·la Fils de la Seda 2025.

El certamen compta amb el suport de l’Ajuntament de Montcada i referma l’aposta de la localitat per situar la seua tradició tèxtil en el panorama actual de la moda.

L’accés serà gratuït fins a completar aforament.

¿De cuánta utilidad te ha parecido este contenido?

¡Haz clic en una copa para puntuar!

Promedio de puntuación 0 / 5. Recuento de votos: 0

Hasta ahora, ¡no hay votos!. Sé el primero en puntuar este contenido.

Fent el Gamba
Fent el Gambahttp://fentelgamba.com/
Secció d'oci i cultura de nostresport.Volem informar i promocionar la cultura, els grups, artistes, promotors i propostes culturals valencianes

DEJA UNA RESPUESTA

Por favor ingrese su comentario!
Por favor ingrese su nombre aquí

- Advertisment -
- Advertisment -

Recomanem

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Fotogalerías

Podcast en IVOOX

Últimas noticias

Vídeos

Instalar
Ir a la barra de herramientas