domingo, octubre 11, 2026
spot_img

València acollirà el Campionat d’Espanya Beisbol Sub-11 amb més de 240 jugadors

- Advertisment -spot_img
- Advertisment -
Tiempo de lectura: 2 minutos
0
(0)


Aquest torneig se celebrarà del 6 al 9 d’octubre en les instal·lacions del camp de Beisbol-Sófbol (Tram VI) del Jardí del Túria.

Este matí s’ha presentat, a la sala de premsa de la Fundació Esportiva Municipal, el Campionat d’Espanya de beisbol Sub-11 mixt, que se celebra del 6 al 9 d’octubre en el camp de Beisbol-Sófbol (Tram VI) del Jardí del Túria i acollirà a més de 240 jugadors i jugadores.

L’acte ha comptat amb el regidor Esports de l’Ajuntament de València, Javier Mateo; la presidenta de la Federació de Beisbol, Sófbol i Futbol Americà de la Comunitat Valenciana, Francisca Martínez Cuenca; i la directora d’esdeveniments d’aquesta Federació, Miraim Trigueros.

“Tindrem a 16 equips en aquesta competició amb edats que dona gust veure la passió i il·lusió que tenen practicant aquest esport. És una gaudida albergar un altre torneig com aquest a València que, en el món del beisbol està creixent de manera exponencial.

L’Ajuntament de València, com no pot ser d’una altra manera, està a la disposició dels equips i de la Federació de Beisbol perquè continuen creixent i assentant-se en aquesta ciutat amb un esport tan bonic i d’equip com és el beisbol”, ha indicat Mateo.

El campionat comptarà amb la presència de 16 equips de beisbol procedents de Barcelona, Gran Canària, Múrcia, Pamplona, Sevilla, Osca i Saragossa. Així com el Club de Beisbol i Sófbol Torxa i dos equips del Club Astres.

“El nostre objectiu serà quedar segons o en un bon top, intentarem quedar a dalt”, ha assenyalat Gabi, un dels jugadors de Antorcha que disputaran el torneig.

La previsió és que és que entre familiars, jugadors i tècnics se superen més de 500 persones que suposaran un increment turístic i esportiu per a la ciutat. En este sentit, Francisca Martínez ha destacat la importància del torneig.

“Tenim marcat donar major visibilitat al nostre esport a través de les competicions nacionals i internacionals. Amb aquesta tanquem l’any natural i les previsions són promocionar, i més amb la categoria que treballarem, xiquets d’entre 8 i 11 anys. Tindrem un total de 16 equips amb molts familiars en el camp, per la qual cosa serà una promoció bàrbara per al nostre esport”.

Del 6 al 9 d’octubre es disputaran 43 partits que es podran seguir també via streaming. El torneig comptarà també amb la presència de jugadors sènior de la selecció, una yincana popular, sortejos i una gran batucada final que servirà per a tancar una altra gran festa del beisbol a València.

I és que enguany la ciutat ha acollit grans esdeveniments internacionals d’aquest esport com el Campionat Europeu Sub-15 de Beisbol, el Women’s International Softball Cup 2022, i a nivell nacional la final de la Spanish Baseball League 2022 o el Campionat d’Espanya Beisbol Sub-13 que es va celebrar el passat cap de setmana. I el Mundial de Sofbol Femení de 2023 en l’horitzó.

“El Mundial serà com el zenit. Està concedit i serà una realitat. Serà la primera vegada que a Espanya es faça un Mundial de Sófbol Femení de categoria absoluta. Tindrem a les millors jugadores del món amb els millors 6 equips. Així que pot ser que ens toque els EUA o el Japó, que són dos equips que barallen per la medalla olímpica”, ha conclòs Francisca Martínez.

¿De cuánta utilidad te ha parecido este contenido?

¡Haz clic en una copa para puntuar!

Promedio de puntuación 0 / 5. Recuento de votos: 0

Hasta ahora, ¡no hay votos!. Sé el primero en puntuar este contenido.

Redacción
Redacciónhttps://nostresport.com/
Redacción de nostresport.com Desde el 01/02/2023 informando del deporte de la Comunitat Valenciana

DEJA UNA RESPUESTA

Por favor ingrese su comentario!
Por favor ingrese su nombre aquí

- Advertisment -
- Advertisment -

Recomanem

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Fotogalerías

Podcast en IVOOX

Últimas noticias

Vídeos

Instalar
Ir a la barra de herramientas