martes, mayo 12, 2026
spot_img

El CD Castelló i el camí cap al play-off: calendari, golaverage i el repte del gol

- Advertisment -
Tiempo de lectura: 2 minutos
5
(1)

El CD Castelló encara la recta final de LaLiga Hypermotion situat en la sisena posició amb 65 punts. Quan només falten tres jornades per a concloure la fase regular, l’ascens directe queda lluny (a 6 punts del Deportivo), per la qual cosa l’objectiu prioritari és blindar la plaça de play-off d’ascens.

El calendari

Aquest és el camí que li queda als de Pablo Hernández. Són tres partits on els rivals no regalaran res perquè tots tenen objectius crítics:

JornadaRivalLlocQuè es juga el rival?
40Cadis CFSkyFi CastaliaEvitar el descens
41SD HuescaAlcorazEvitar el descens
42SD EibarSkyFi CastaliaAscens: Rival directe que vol prendre la plaça al Castelló.

El factor «Castàlia» i la dependència d’un mateix

El CD Castelló entra en la zona de veritat de la temporada amb una certesa absoluta: depén de si mateix. La clau per al Castelló és senzilla: si l’equip guanya els seus partits, estarà en el play-off sense haver de mirar el que fan la resta. La situació és idíl·lica perquè, a més, l’última jornada reserva un duel directe contra el conjunt armer al SkyFi Castalia. Això significa que, en el pitjor dels escenaris, els orelluts tindrien una «final» a casa per a sentenciar la classificació.

A més, el Castelló compta amb un comodí invisible però vital: el golaverage. Com que ha guanyat la partida particular a quasi tots els seus rivals directes, un empat a punts al final de la lliga quasi sempre beneficiarà els albinegres. És, pràcticament, tindre mig punt més que la resta en la classificació real.

PosEquipPuntsPartit a casaPartit foraEstat Golaverage
2RC Deportivo712-01-3Guanyat (+4)
3Almeria712-01-0Guanyat (+1)
4Màlaga CF662-12-3Guanyat (+2)
5Las Palmas661-01-1Guanyat (+1)
6CD Castelló65
7Eibar64Pendent0-0En joc
8Burgos CF633-10-0Guanyat (+2)
9Còrdova CF601-22-1Perdut (-2)

El repte: recuperar el «colmillo» en l’àrea

A pesar de la bona posició i dels avantatges en els desempats, el problema recent és la falta de gol. L’equip domina els partits (com es va veure en el 1-1 a Ceuta amb gol de Brignani), però li falta efectivitat.

Amb 66 gols a favor, el Castelló és un dels equips més perillosos de la lliga, però en els últims encontres ha necessitat massa ocasions per a marcar. Amb una eficàcia del 15,8% per dispar, l’equip ha de tornar a ser letal en aquestes tres finals per a no dependre de caramboles d’última hora i assegurar el seu bitllet cap a Primera Divisió.

¿De cuánta utilidad te ha parecido este contenido?

¡Haz clic en una copa para puntuar!

Promedio de puntuación 5 / 5. Recuento de votos: 1

Hasta ahora, ¡no hay votos!. Sé el primero en puntuar este contenido.

DEJA UNA RESPUESTA

Por favor ingrese su comentario!
Por favor ingrese su nombre aquí

- Advertisment -
- Advertisment -
- Advertisment -
- Advertisment -

Recomanem

spot_img
spot_img
spot_img

Fotogalerías

Podcast en IVOOX

Últimas noticias

Vídeos

Instalar
Ir a la barra de herramientas