miércoles, mayo 27, 2026
spot_img

L’ex del Llevant, Alessio Lisci, no seguirà a Osasuna

- Advertisment -
Tiempo de lectura: 2 minutos
0
(0)

S’esperava un estiu de molts moviments en les banquetes de la Lliga i algunes decisions han arrivat molt abans del que es preveia. Amb la competició de la regularitat acabada de cloure, els clubs han començat a tallar caps de manera fulminant.

La primera gran notícia arriba des de Pamplona. El Club Atlético Osasuna ha fet oficial que Alessio Lisci no seguirà a la banqueta la pròxima campanya. Tot i que el tècnic italià tenia firmat un any més de contracte, la directiva rojilla i la direcció esportiva encapçalada per Braulio Vázquez han pres la decisió de separar els seus camins després d’una llarga reflexió interna. Amb esta decisió es tanca una etapa molt més curta del que es projectava, amb un balanç de 14 victòries, 9 empats i 19 derrotes.

El motiu principal d’esta destitució és el nefast tram final de curs, en què l’equip va passar de barallar per Europa a fregar el descens. Concretament, l’equip de Lisci va donar una volta de celebració per tot el camp del Sadar després de guanyar el Sevilla i arribar dels 42 punts que pareixien suficients per a aconseguir mantindre la categoria. Després d’este partit, el conjunt de Pamplona va sumar 5 derrotes consecutives, que van fer que els aficionats visqueren una autèntica angoixa en l’última jornada. Els de Lisci es van quedar a un gol del Girona de ser equip de Segona Divisió, salvant-se en l’últim sospir gràcies a caramboles alienes.

Els candidats per a la banqueta

Amb la destitució del tècnic ja consumada, Osasuna es veu en la tessitura de buscar el seu tercer entrenador en tres anys, una inestabilitat poc habitual en l’entitat. En el càsting que obri ara la direcció esportiva per a agafar l’equip, ja hi ha noms propis sobre la taula.

Imanol Alguacil és un dels principals candidats per a la banqueta d’Osasuna. El d’Orio es troba actualment sense equip després de la seua eixida de la Reial Societat. Una altra de les grans sorpreses és que Jagoba Arrasate també figura en la llista. El basc podria viure una segona etapa a Pamplona, aprofitant que s’ha quedat lliure fa uns mesos després d’acabar el seu vincle amb el Mallorca. Juntament amb ells, Braulio Vázquez maneja altres opcions en l’agenda, com Carlos Martínez (que ha entrenat el Tolosa francés) o Antonio Hidalgo, actual tècnic de l’Osca.

¿De cuánta utilidad te ha parecido este contenido?

¡Haz clic en una copa para puntuar!

Promedio de puntuación 0 / 5. Recuento de votos: 0

Hasta ahora, ¡no hay votos!. Sé el primero en puntuar este contenido.

DEJA UNA RESPUESTA

Por favor ingrese su comentario!
Por favor ingrese su nombre aquí

- Advertisment -
- Advertisment -
- Advertisment -
- Advertisment -

Recomanem

spot_img
spot_img
spot_img

Fotogalerías

Podcast en IVOOX

Últimas noticias

Vídeos

Instalar
Ir a la barra de herramientas