viernes, agosto 14, 2026
spot_img

Roberto Bautista diu adéu al tennis en un emotiu acte a Castelló: «Ha arribat el moment»

- Advertisment -spot_img
- Advertisment -
- Advertisment -
Tiempo de lectura: 3 minutos
0
(0)

El tennis espanyol va acomiadar este divendres a Roberto Bautista, campió amb Espanya en la Copa Davis de 2019, en un emotiu acte que va tindre lloc al club de tennis Plana Sport de Castelló, on el mateix tenista va confirmar que “ha arribat el moment de dir adéu” i posar fi a una brillant carrera esportiva.

Un emocionat Roberto Bautista va recordar els seus primers passos en el tennis i el suport de la seua família. “M’imagine al meu avi donant voltes per la pista, de la quantitat de vegades que he fet esprints ací, les hores pegant-li a la pilota…” i, per descomptat, als seus progenitors, Joaquín i Esther: “Vull donar les gràcies als meus pares, sense ells no hauria pogut aconseguir el que he aconseguit”, va dir.

El castellonenc va voler reconéixer que gràcies al tennis s’ha “format com a persona” i que li ha “fet millorar molt, sense deixar de superar-me”, al mateix temps que va afirmar que estava “molt agraït al tennis i a tot el que m’ha donat”, encara que li queda un últim partit per disputar, que serà al desembre. Serà “un partit d’exhibició contra un jugador top que és amic meu”, va avançar, sense revelar el nom.

El tenista no va poder contindre les llàgrimes durant la seua compareixença i va mostrar la seua emoció en diverses ocasions, especialment en recordar els seus pares.

Roberto Bautista va arribar al número 9 del rànquing mundial durant onze setmanes entre 2019 i 2020, i va alçar una dotzena de títols ATP i una Copa Davis amb Espanya en 2019. Este èxit amb el combinat nacional, en el qual també hi havia altres tenistes com Rafael Nadal, va ser especialment significatiu per al castellonenc, ja que va coincidir amb la mort del seu pare, Joaquín.

En aquella ocasió, Bautista el va acomiadar a la seua terra natal i va tornar a Madrid per aconseguir un punt decisiu que va donar el títol a Espanya, en un partit molt emotiu. També en 2019 va aconseguir la seua única semifinal en un Grand Slam, enfrontant-se a Novak Djokovic, que es proclamaria campió davant Roger Federer.

El tenista de Benlloc es va acomiadar de la raqueta fa només deu dies, quan va disputar el seu últim torneig a Espanya triant la Copa del Rei, celebrada a Huelva, com a escenari del seu adeu.

Bautista tornarà al futbol després de penjar la raqueta, esport que va abandonar als 14 anys per centrar-se en el tennis quan jugava a les categories inferiors del Vila-real. Ara jugarà amb Els Ibarsos de Segona FFCV, segons va comunicar.

En este acte de comiat, Bautista va estar acompanyat per l’alcaldessa de Castelló de la Plana, Begoña Carrasco; el director general de l’Esport de la Generalitat Valenciana, Luis Cervera; el president de la Federació Valenciana de Tennis, Paco Vicent; l’exfutbolista i amic personal Ángel Dealbert; el seu entrenador, Pepe Vendrell, i Jorge Bellés, president de Plana Sport.

Precisament, Bellés, que va ser el seu primer entrenador, va recordar també el nivell del tennis castellonenc: “Des del principi el tennis de Castelló ha estat viu, amb molts jugadors top 100, com Sorribes, Gimeno o Ventura”, sent actualment Sara Sorribes la màxima referent d’este esport a la província.

Begoña Carrasco va destacar que Bautista s’ha guanyat un lloc al cor dels castellonencs: “També et porten dins per la teua humilitat, esforç, talent i compromís. Malgrat tots els èxits, mai has deixat de ser aquell xiquet que va començar a colpejar pilotes en estes instal·lacions i que ha mantingut intacta la seua proximitat amb Castelló”.

A més, Bautista rebrà un homenatge en la Gala del Tennis que tindrà lloc el 15 de desembre a Castelló, on tot l’esport del territori i de la Comunitat Valenciana reconeixerà la seua gran trajectòria durant les últimes dos dècades.

¿De cuánta utilidad te ha parecido este contenido?

¡Haz clic en una copa para puntuar!

Promedio de puntuación 0 / 5. Recuento de votos: 0

Hasta ahora, ¡no hay votos!. Sé el primero en puntuar este contenido.

Redacción
Redacciónhttps://nostresport.com/
Redacción de nostresport.com Desde el 01/02/2023 informando del deporte de la Comunitat Valenciana

DEJA UNA RESPUESTA

Por favor ingrese su comentario!
Por favor ingrese su nombre aquí

- Advertisment -
- Advertisment -
- Advertisment -
- Advertisment -

Recomanem

spot_img
spot_img
spot_img

Fotogalerías

Podcast en IVOOX

Últimas noticias

Vídeos

Instalar
Ir a la barra de herramientas