jueves, abril 23, 2026
spot_img

Un golejador mític del Castelló penja les botes

Tiempo de lectura: 2 minutos
0
(0)

El futbol valencià diu adéu a un dels seus referents més carismàtics. David Cubillas, actual capità de la SD Tarazona, ha anunciat oficialment que es retirarà del futbol professional quan acabe la present campanya. El davanter castellonenc, de 35 anys, posarà punt final a una trajectòria de gairebé dues dècades i més de 500 partits a les seues esquenes. La decisió arriba després de lluitar contra les seqüeles d’una greu lesió patida en 2024. Aquesta lesió ha marcat el tram final de la seua etapa en l’equip aragonès, on tancarà el seu «últim ball» en les pròximes cinc jornades.

La figura de Cubillas és indissociable del CD Castelló, on és considerat una autèntica llegenda del segle XXI. El davanter va arribar a Castàlia en 2017, en el pitjor moment de la història del club, i va ser la peça clau per a treure l’equip del «fang» de la Tercera Divisió. Durant sis temporades, va exercir com a capità del Centenari i va liderar dos ascensos. Amb 38 gols, se’n va com el màxim golejador albinegre de la centúria. A més, va deixar per al record dianes èpiques en pròrrogues de play-off contra la Peña Deportiva o el Deportivo de la Corunya.

El comiat de la llegenda orellut

En el seu comunicat de comiat, Cubillas s’ha mostrat molt sincer sobre els motius de la seua decisió. El jugador ha reconegut que «hasta aquí hemos llegado, se acabó». A més, ha explicat que les pròximes sis jornades seran les últimes com a professional perquè «lo más honesto ahora con el deporte de mi vida es echarme a un lado». El davanter ha admès que el ritme del futbol actual és massa exigent per al seu estat físic actual. «Hoy en día la intensidad y la condición van a un nivel que mi cuerpo, y más en concreto mi pierna derecha tras la lesión, no pueden aguantar», explicava.

Malgrat la duresa de l’adéu, el castellonenc afirma anar-se’n «feliz, en paz y en el momento justo». Cubillas destacava que, tot i no haver jugat en Primera ni guanyat grans títols, ha aconseguit el més important. «Mi sueño de niño era ser futbolista y lo logré; amé demasiado mi trabajo y tuve pasión por mi oficio», deia. Finalment, no ha volgut oblidar el seu vincle amb el club de la seua vida, confessant que al Castelló «sentí como nunca antes había sentido» i que no pot estar més orgullós del fet que, tot i el pas del temps, se’l seguisca relacionant amb «l’Inmortal».

¿De cuánta utilidad te ha parecido este contenido?

¡Haz clic en una copa para puntuar!

Promedio de puntuación 0 / 5. Recuento de votos: 0

Hasta ahora, ¡no hay votos!. Sé el primero en puntuar este contenido.

DEJA UNA RESPUESTA

Por favor ingrese su comentario!
Por favor ingrese su nombre aquí

- Advertisment -spot_img
- Advertisment -
- Advertisment -
- Advertisment -

Recomanem

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Fotogalerías

Podcast en IVOOX

Últimas noticias

Vídeos

Instalar
Ir a la barra de herramientas