La Universitat de València va celebrar el passat 24 de setembre al trinquet Pelayo la tradicional ‘Benvinguda al nou curs’ i ara toca commemorar la ‘Setmana universitària’, esdeveniment que també tindrà lloc al recinte de la capital i que transcorrerà en dues jornades programades este dijous dia 8 d’octubre i el pròxim dissabte 10 d’octubre
La sessió de demà començarà a les 16.30 hores amb una prèvia de juvenils i serà a continuació quan quatre de les millors figures del moment ocuparan les lloses del trinquet Pelayo. En concret, Genovés II i Félix jugaran contra Giner i Nacho.
A més de la qualitat del cartell, la partida presenta la curiositat d’enfrontar a pilotaris que estan sent companys des que va començar la Copa Diputació de València – Caixa Popular. Giner i Félix estan fregant la perfecció en la competició i a hores d’ara són líders destacats del Grup B, on també estan competint Genovés II i Nacho, que ocupen la tercera posició.
Ja en dissabte, la sessió també començarà amb una prèvia de juvenils. I a les 18.00 hores, en la partida estel·lar, Puchol II i Álvaro Gimeno s’enfrontaran a José Salvador Javi i Hilari.
Este és un cartell igualment atractiu, però de característiques totalment diferents. La qualitat de Puchol II i la contundència d’Álvaro hauran de fer front a un trio compensat, amb molta joventut en les posicions del rest i la punta i amb l’experiència de Javi per a guiar els passos dels seus companys.
Com és habitual en les cites sorgides mitjançant la col·laboració de la Universitat de València i la Fundació per la Pilota Valenciana, els alumnes i el personal d’esta institució docent podran accedir al trinquet Pelayo de manera gratuïta, solament presentant el carnet universitari.